Вірші про Україну


Моя Україна - це пісенька мами
Моя Україна – це пісенька мами,
Розлогі лани колосяться хлібами,
Вишневі садочки, лелеки на хаті.
Купають ставочки хмарки пелехаті.
Моя Україна – то мамина ласка,
Червона калина, бабусина казка.
Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя…
Я кращої в світі країни не знаю.
Л. Савчук


ПРО УКРАЇНУЯ тримаю у руціКольорові олівці.Хочу я намалюватиКримські гори і Карпати.Степ і пагорби Дніпрові,І озера, і діброви,І веселку, і калину,Чорне море і Дунай –Все це наша Україна,Наш чудовий рідний край!Наталія Зарічна

МАЛЕНЬКА ВКРАЇНОЧКАА я дівчинка маленька,Україна — моя ненька...Край Карпатський — батько мій  -Любий серцю, дорогий.В мене стрічка у косичці,Файні квіти на спідничці,З гір водичка у відерці,А Вкраїнонька у серці.Через річку, через полеЯ піду по стежці в гориІ смерічці заспіваю,Як я землю цю кохаю.Хай почує спів мій пташкаІ замріяна ромашка,І усі карпатські села,Бо щаслива я й весела.І. Тучак


Коментарі

Популярні публікації